Studievereniging Radost

Studievereniging bij de opleiding Russische en Slavische studies aan de Universiteit van Amsterdam

Radost is de studievereniging bij de opleiding Russische en Slavische studies aan de Universiteit van Amsterdam en bestaat voor allen die interesse hebben in Centraal-, Oost- of Zuidoost-Europa en in Slavische culturen. Iedereen kan lid worden van Radost, ook als je niet aan de Universiteit van Amsterdam studeert of geen student (meer) bent. Iedere week wordt op donderdag de Radostborrel gehouden. Daarnaast organiseren wij voor leden filmavonden, pubquizzen, congressen, debatten en een Grote Radostreis. Wil je lid worden van Radost of ontvang je graag vrijblijvend meer informatie? Stuur ons dan een mailtje of bezoek de websitekop 'Word lid!' en meld je aan. Vind je het belangrijk dat Radost evenementen kan blijven organiseren en de slavisten aan de UvA kan blijven vertegenwoordigen? Dan kun je ook vriend worden van Radost!

Vidimo se, do zobaczenia, yвидимся позже!

Het Radostbestuur